Në këtë raport DASH ‘ngel në klasë’ Shqipërinë, duke e lënë atë në Nivelin 2 përsëri.
SHBA- Departamenti Amerikan i Shtetit ka publikuar ditën e sotme raportin e vitit 2025 në luftën kundër trafikimit të personave. Në raportin për Shqipërinë, DASH thekson se qeveria e Shqipërisë nuk përmbush standardet minimale për eliminimin e trafikimit të personave. Në këtë raport DASH ‘ngel në klasë’ Shqipërinë, duke e lënë atë në Nivelin 2 përsëri.
“Megjithatë, qeveria nuk i përmbushi standardet minimale në disa fusha kyçe. Policia lokale dhe prokurorët e rretheve nuk kishin përvojën dhe kapacitetin e specializuar për të hetuar dhe ndjekur penalisht rastet e trafikimit dhe i ndoqën rastet si krime me dënime më të lehta, siç është “shfrytëzimi i prostitucionit”. Qeveria nuk siguroi personel ose burime financiare të mjaftueshme për njësitë mobile të identifikimit të viktimave (MIU) të menaxhuara nga OJQ-të, pavarësisht identifikimit të shumicës së viktimave çdo vit. Autoritetet i akuzuan në mënyrë të papërshtatshme viktimat e trafikimit për qëllime seksuale me vepra penale për qëllime seksuale komerciale të kryera vetëm si rezultat i drejtpërdrejtë i trafikimit,” thuhet në raport.
Sipas raportit, qeveria shqiptare demonstroi përpjekje në luftën kundër trafikimit, por nuk ishin të mjaftueshme. Po ashtu thuhet se qeverisë i mungojnë burimet për tu ofruar viktimave të trafikimit shërbime afatgjata.
Pjesë nga Raporti:
Qeveria e Shqipërisë nuk i përmbush plotësisht standardet minimale për eliminimin e trafikimit, por po bën përpjekje të konsiderueshme për ta bërë këtë. Qeveria demonstroi përpjekje në përgjithësi në rritje krahasuar me periudhën e mëparshme të raportimit; prandaj, Shqipëria mbeti në Nivelin 2. Këto përpjekje përfshinin hetimin e shumë më tepër rasteve të trafikimit dhe dënimin e trafikantëve për herë të parë që nga viti 2021.
Qeveria identifikoi më shumë viktima, rriti fondet për strehën e drejtuar nga qeveria dhe strehat e drejtuara nga OJQ-të, dhe ofroi ndihmë ligjore për shumë më tepër viktima krahasuar me periudhën e mëparshme të raportimit. Qeveria miratoi dhe financoi Planin Kombëtar të Veprimit 2024-2025 dhe kërkoi rregullisht kontributin e të mbijetuarve në përpjekjet e saj kundër trafikimit. Megjithatë, qeveria nuk i përmbushi standardet minimale në disa fusha kyçe. Policia lokale dhe prokurorët e rretheve nuk kishin përvojën dhe kapacitetin e specializuar për të hetuar dhe ndjekur penalisht rastet e trafikimit dhe i ndoqën rastet si krime me dënime më të lehta, siç është “shfrytëzimi i prostitucionit”.
Qeveria nuk siguroi personel ose burime financiare të mjaftueshme për njësitë mobile të identifikimit të viktimave (MIU) të menaxhuara nga OJQ-të, pavarësisht identifikimit të shumicës së viktimave çdo vit. Autoritetet i akuzuan në mënyrë të papërshtatshme viktimat e trafikimit për qëllime seksuale me vepra penale për qëllime seksuale komerciale të kryera vetëm si rezultat i drejtpërdrejtë i trafikimit.
Në mënyrë të ngjashme, për shkak të zbatimit joadekuat të PSO-ve për identifikimin e viktimave midis grave në seks komercial, migranteve dhe azilkërkuesve, qeveria nuk ndërmori masa efektive për të parandaluar penalizimin e papërshtatshëm të viktimave të mundshme vetëm për akte të paligjshme të kryera si rezultat i drejtpërdrejtë i trafikimit. Qeverisë i mungonin burimet për t’u ofruar viktimave shërbime afatgjata, dhe koordinatori kombëtar dhe Zyra e Koordinatorit Kombëtar Kundër Trafikimit (ONAC) rrallë organizonin takime koordinuese për MKR-në dhe Autoritetin Përgjegjës.